Internetowa promocja usług hotelarskich


Wstęp …………4

Rozdzial 1.
Podstawowe pojecia, promocja i Internet w hotelarstwie

1.1. Podstawowe terminy zwiazane z turystyka i hotelarstwem …………6
1.2. Charakterystyka rynku usług hotelarskich …………9
1.3. Marketing w hotelarstwie. Internet jako narzedzie promocji usług hotelarskich …………17


Rozdzial 2.
Rynek hoteli sieciowych w Polsce. Poczatki hotelarstwa. Opis promocji uslug

2.1. Historia i rozwój hotelarstwa w Polsce i na swiecie …………25
2.2. Rola Internetu w ksztaltowaniu wizerunku hotelu. Promocja usług hotelarskich na wielu plaszczyznach………… 29


Rozdzial 3.
Promocja wykorzystywana przez hotele w świetle badan bezposrednich

3.1. Cel badania i hipotezy badawcze. Zalozenia badawcze …………38
3.2. Ocena efektów promocji internetowej. Wyniki ankiety „Internetowa promocja usług noclegowych …………39


Wnioski………… 53
Zakończenie …………54
Bibliografia…………54
Spis rysunków………… 59
Inne …………60
Spis rysunków …………58
Spis tabel …………59
Spis zalaczników………… 60

 

Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>