Kampanie społeczne i ich wpływ na społeczeństwo. Studium przypadku: Kampania 'Bezpieczny przejazd- zatrzymaj się i żyj.’

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….4

Rozdział I
Kampania społeczna – ujęcie teoretyczne.

1.1 Definiowanie kampanii społecznych……….6
1.2 Rodzaje kampanii społecznych……….8
1.3 Cele kampanii społecznych……….10
1.4 Różnice między reklamą społeczną a komercyjną……….11


Rozdział II
Kampania 'bezpieczny przejazd-zatrzymaj się i żyj’ jako przedmiot badań.

2.1 Statystyki wypadków ……….26
2.2 Opis kampanii 'Bezpieczny przejazd-zatrzymaj się i żyj’……….27
2.2.1 Cel kampanii……….27
2.2.2 Grupy docelowe……….27
2.2.3 Źródła finansowania……….28
2.3 Medialne środki przekazu wykorzystane w kampanii 'Bezpieczny przejazd zatrzymaj się i żyj’……….29


Rozdział III
Kampania 'Bezpieczny przejazd-zatrzymaj się i żyj’ i jej wpływ na społeczeństwo’

3.1 Metoda badawcza……….37
3.2 Charakterystyka grupy badawczej……….38
3.3 Wyniki badań……….41
3.4 Podsumowanie badań……….52


Zakończenie……….54

Bibliografia……….55
Spis tablic……….58
Spis rysunków……….59
Spis wykresów……….60