Kultura organizacyjna – strategiczny zasób organizacji przyszłości.

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Kultura w ujęciu naukowym

1.1. Kultura – pojęcia i definicje
1.2. Atrybutywne i dystrybutywne rozumienie kultury oraz jej treść
1.3. Pojęcie i funkcje kultury organizacji
1.4 Typologia kultury organizacji


Rozdział II
Zmiana kultury organizacji

2.1. Kultura organizacyjna jako zasób strategiczny
2.2. Potrzeba zarządzania kulturą oraz konieczność jej zmiany
2.3. Model wartości konkurujących


Rozdział III
Kultura organizacji w służbie zdrowia na Śląsku

3.1. Zdrowie i opieka zdrowotna – zagadnienia uniwersalne oraz dotyczące Śląska
3.2. Cele organizacji opieki zdrowotnej
3.3. Strategia szpitala. Kultura organizacji w szpitalach i placówka opieki zdrowotnej
3.4. Zarządzanie strategiczne a marketing usług zdrowotnych


Rozdział IV
Metodologia badań własnych

4.1. Cel i przedmiot badań własnych
4.2. Metody i techniki wykorzystane w badaniach własnych
4.3. Charakterystyka badanego środowiska oraz opis przebiegu badań


Rozdział V
Kultura organizacyjna jako strategiczny zasób organizacji przyszłości na przykładzie Szpitala Wojewódzkiego w Rybniku Orzepowicach. Wnioski badań własnych

5.1. Ogólna ocena pracy oraz kultury organizacyjnej Szpitala w Rybniku Orzepowicach
5.2. Wyniki badań – dane statystyczne zebranych ankiet
5.3. Wnioski z przeprowadzonych badań. Ocena kultury organizacyjnej zakładu opieki zdrowotnej


Zakończenie
Bibliografia
Aneks