Logistyka obslugi klienta w praktyce salonu meblowego IKEA.
25 października 2015
Wstęp……….2
Rozdział I.
Obsługa klienta jako elementy marketingu firmy handlowej……….4
1.1. Specyfikacja handlu i uslugi……….4
1.2. Marketing Mix w działalności firmy handlowej……….9
1.3. Obsługa klienta jako istotny element działalności firmy handlowej……….16
Rozdział II.
Outsourcing usługi logistycznej w praktyce salonów mebli……….19
2.1. Pojęcie i istota outsourcingu……….19
2.2. Uslugi logistyczne w procesach obslugi klienta……….22
2.3. Specyfikacja działalności salonów mebli IKEA……….25
Rozdział III.
Kompleksowa obsługa klienta w działalności firmy swiadczacej usługi logistyczne dla salonu mebli……….29
3.1. Charakterystyka firmy swiadczacej usługi w salonie mebli IKEA……….29
3.2. Transport i montaz jako element kompleksowej obslugi klienta w salonie mebli……….31
3.3. Polityka obslugi klienta w salonie meblowym IKEA……….32
Podsumowanie……….39
Bibliografia……….41
Spis tabel i schematów……….42
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|