Oddziaływane marketingu na ważniejsze sfery funkcjonowania firmy.
7 marca 2019
Wstęp
Rozdział I.
Pojęcie, zakres i uwarunkowania marketingu w przedsiębiorstwie
1. Charakterystyka marketingu
2. Orientacja marketingowa a inne orientacje przedsiębiorstwa
3. Marketing w strukturze organizacyjnej firmy
Rozdział II.
Marketing a wybrane sfery funkcjonowania firmy
1. Decyzje marketingowe związane z polityk± produktu
2. Cena produktu jako obszar decyzji marketingowych
3. Kształtowanie dystrybucji i promocji produktu jako obszar decyzji marketingowych
Rozdział III.
Propozycje zmian w funkcjonowaniu marketingu firmy XYZ
1. Krótka charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ
2. Rynek komputerów przenośnych w Polsce
3. Sposób realizowania funkcji marketingowych w firmie XYZ. oraz proponowane zmiany w funkcjonowaniu marketingu
Zakończenie i wnioski
Literatura
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|