Przystosowanie obiektów hotelarskich do obslugi osób niepelnosprawnych.


Wstęp………..5

Rozdzial I
Wprowadzenie.

1.1 Osoby niepelnosprawne w Polsce (wielkosc populacji, struktura i dynamika zmian)………..8
1.2 Rodzaje niesprawnosci………..13
1.3 Elementy antropometryczne i ergonomiczne………..18


Rozdzial II
Przystosowanie obiektów hotelowych do potrzeb osób niepelnosprawnych.

2.1 Elementy zagospodarowania zewnetrznego………..21
2.2 Pion pobytowy w hotelu: wezel wejsciowy, recepcja, punkty obslugowe i jednostki mieszkalne………..23
2.3 Hotelowe wezly higieniczno-sanitarne………..28
2.4 Komunikacja pozioma i pionowa………..33
2.5 Pion gastronomiczno-zywieniowy i wielofunkcyjny……….34
2.6 Rekreacja wewnetrzna i zewnetrzna………..38


Rozdzial III
Standard obslugi niepełnosprawnych gosci w obiekcie hotelarskim………..45

Rozdzial IV
Krajowe podstawy formalno prawne zwiazane
z przystosowaniem obiektów hotelarskich do potrzeb osób niepelnosprawnych………..48

Zakończenie………..50
Bibliografia………..52
Spis tabel i rysunków………..54

 

Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca Promocja 50 % 4,92 zł Promocja do końca miesiąca

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>