Samoocena osób z niepełnosprawnością intelektualną uczestniczących w warsztatach terapii zajęciowej

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………..4

Rozdział I.
Miejsce i rola Warsztatów Terapii Zajęciowej w procesie rehabilitacji

1. WTZ jako placówka rehabilitacji społeczno – zawodowej……….. 5
2. Formy rehabilitacji i terapii uczestników WTZ ………..9
3. Samoocena – jej istota i znaczenie w rozwoju człowieka ………..12
4. Samoocena osób z niepełnosprawnością intelektualną ………..17


Rozdział II
Metodologia badań w zakresie samooceny uczestników warsztatów terapii zajęciowej

1. Cele, przedmiot i charakter podjętych badań ………..21
2. Problematyka badawcza i jej uzasadnienie ………..22
3. Zmienne i wskaźniki na tle realizowanych badań ………..23
4. Metoda badań, techniki badawcze i ich charakterystyka ………..25
5. Opis terenu badań, charakterystyka grupy i organizacja przebiegu badań ………..28
6. Sposób analizy i prezentacja zebranego materiału ………..30


Rozdział III
Analiza i prezentacja badań w zakresie samooceny uczestników WTZ z niepełnosprawnością intelektualną

1. Samoocena uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w XYZ ………..31
2. Ocena poszczególnych uczestników WTZ na tle grupy ………..39
3. Czynniki wzbudzające wysoką i niską samoocenę wśród badanych uczestników WTZ……….. 43
3. Formy pracy preferowane przez uczestników WTZ w XYZ ………..46
4. Motywy determinujące udział w zajęciach WTZ ………..47


Rozdział IV
Uogólnienie i wnioski z przeprowadzonych badań w zakresie samooceny osób z niepełnosprawnością intelektualną uczestniczących w WTZ

1. Weryfikacja problemu głównego ………..53
2. Tezy wzbogacające teorię i praktykę pedagogiczną w zakresie samooceny osób z niepełnosprawnością intelektualną uczestniczących do WTZ……….. 54


Zakończenie ………..56
Bibliografia ………..57
Spis tabel ………..59
Spis rysunków……….. 59
Spis aneksów ………..59
Aneksy ………..61