Spoty wyborcze w serwisie You Tube jako forma budowania wizerunku kandydata na przykładzie kampanii prezydenckiej w 2015 roku

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……….3

Rozdział 1
1.1. Instytucja Prezydenta w Rzeczypospolitej Polskiej ……….5

1.2. Funkcje i zadania głowy państwa we współczesnym świecie………. 12
1.3. Zasady wyboru Prezydenta w Rzeczypospolitej Polskiej………. 21


Rozdział 2
Rola reklamy politycznej w kształtowaniu wizerunku

2.1. Marketing w polityce ……….27
2.2. Narzędzia promocji w polityce ……….31
2.3. Budowanie wizerunku polityka………. 35
2.4. Reklama polityczna ……….39
2.5. Internetowa reklama polityczna ……….42
2.6. Instrumenty public relations w kształtowaniu wizerunku polityka………. 45


Rozdział 3
Kampania wyborcza jako forma dialogu ze społeczeństwem

3.1. Istota i funkcje kampanii wyborczej………. 50
3.2. Opinia publiczna ……….52
3.3. Informacja w kampanii wyborczej ……….56
3.4. Przygotowanie i prowadzenie kampanii wyborczej ……….59


Rozdział 4
Kampanie prowadzone w serwisie You Tube przez kandydatów na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2015 roku

4.1. Analiza spotów wyborczych kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej………. 63
4.2. Profil kandydata na Prezydenta prezentującego spoty wyborcze w serwisie You Tube………. 77
4.3. Wnioski z badań własnych ……….82


Zakończenie ……….88
Bibliografia ……….90
Spis tabel ……….94
Spis rysunków ……….95
Aneks – lista spotów z serwisu You Tube poddanych analizie ……….96