System motywowania i oceny pracowników jako element zarządzania na przykładzie banku komercyjnego
19 listopada 2021
Wstęp………..3
Rozdział I
Pojęcie motywacji w zarządzaniu personelem
1.1. Definicja motywacji………..5
1.2. Zadania i funkcja motywowania w procesie zarządzania……….. 9
1.3. Współczesne teorie motywowania ………..15
1.4. System wynagrodzeń jako element motywacji ………..18
Rozdział II
Ocena personelu
2.1. Cele i funkcje oceny pracowników ………..22
2.2. Zasady oceniania ………..27
2.3. Kryteria oceny ………..29
2.4. Rola ocen w zarządzaniu zasobami ludzkimi ………..34
Rozdział III
Metodologia badań
3.1. Cel i przedmiot badań ………..38
3.2. Problemy badawcze ………..40
3.3. Metody, narzędzia i techniki badawcze……….. 42
Rozdział IV
Charakterystyka banku i jego otoczenia konkurencyjnego
4.1. Charakterystyka banku ………..45
4.2. Otoczenie konkurencyjne banku ………..49
Rozdział 5
Analiza system motywowania i oceny personelu na przykładzie Banku Spółdzielczego w XYZ
3.1. Analiza istniejącego w Banku systemu motywowania ………..53
3.2. Sposób postrzegania przez pracowników istniejącego w Banku systemu motywowania……….. 57
3.3. Próba oceny istniejącego w Banku systemu motywowania ………..65
Zakończenie ………..70
Bibliografia ………..72
Spis tabel, rysunków, wykresów ………..74
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|