Wpływ marketingu sportowego i sponsoringu na działalność przedsiębiorstw w Polsce.
7 marca 2019
Wstęp……….2
Rozdział I
Przedsiębiorstwo oraz jego formy komunikacji rynkowej
1.1 Pojęcie i rodzaje przedsiębiorstw………. 6
1.2 Marketing………. 12
1.3 Zarządzanie marketingiem ……….15
1.4 Reklama i public relations………. 20
Rozdział II
Rola marketingu sportowego i sponsoringu w przedsiębiorstwie
2.1 Geneza Marketingu sportowego………. 26
2.2 Marketing sportu………. 33
2.3 Sponsoring………. 38
Rozdział III
Formy działalności marketingu sportowego i sponsoringu w Polsce
3.1 Marketing sportowy w Polsce ……….49
3.2 Sponosring oraz inne formy finansowania sportu w Polsce………. 57
3.3 Agencje marketingu sportowego………. 63
Zakończenie ……….66
Bibliografia ……….68
Spis rysunków ……….71
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|