Wycieczka jako jedna z form realizacji treści w edukacji społeczno-przyrodniczej w nauczaniu początkowym.
6 marca 2019
Wstęp…………4
Rozdział I
Wycieczka i jej walory edukacyjne.
1.1. Wycieczka – analiza definicyjna pojęcia…………6
1.2. Typologia wycieczek szkolnych…………9
1.3. Cele i funkcje wycieczek…………13
1.4. Znaczenie wycieczki w procesie dydaktyczno-wychowawczym…………21
Rozdział II
Edukacja społeczno-przyrodnicza w nauczaniu początkowym
2.1. Treści programowe w edukacji społeczno-przyrodniczej…………27
2.2. Metody i formy realizowania edukacji społeczno-przyrodniczej…………30
2.3. Wycieczka w edukacji społeczno-przyrodniczej…………37
Rozdział III
Podstawy metodologiczne badań własnych.
3.1. Cel i przedmiot badań…………46
3.2. Problemy i hipotezy badawcze…………48
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze…………52
3.4. Teren, przebieg i organizacja badań…………56
Rozdział IV
Wycieczka jako jedna z form realizacji treści w edukacji społeczno-przyrodniczej w nauczaniu początkowym w świetle badań własnych.
4.1. Charakterystyka badanej populacji…………58
4.2. Analiza i interpretacja wyników badań…………62
Podsumowanie.
Wnioski z badań…………86
Bibliografia…………91
Spis tabel i wykresów………… 94
Aneks………… 96
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|