Zarządzanie Strategiczne i Operacyjne LPP

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


1.
Dokonaj oceny warunków, w jakich funkcjonuje badana firma (otoczenie dalsze, otoczenie bliższe, warunki wewnętrzne), następnie wskaż, na jakich elementach opiera się konkurencja w sektorze działalności firmy; wypełnij kwestionariusz nr 3.W jakich obszarach (model 7-S) należy wprowadzić zmiany, aby firma lepiej realizowała swoją misję.

2.
Dokonaj analizy strategii operacyjnej firmy i odnieś jej wyniki do zasad konkurowania w sektorze wskazanym w p. 1. Oceń, czy realizowana strategia „współgra” z realiami rynkowymi (metoda profilowania Plattsa i Gregory’ego) oraz czy potencjał firmy jest właściwie wykorzystywany (macierz Slacka).

3.
Wskaż – w nawiązaniu do rozważań z p. 2 – elementy strategii operacyjnej wymagające zmian ze względu na niezgodność z wymaganiami rynkowymi, bądź w celu przygotowania firmy na przewidywane w przyszłości zmiany wymagań; wypełnij kwestionariusz nr 2. (

4.
Oceń zasadność wdrożenia strategicznej karty wyników SKW na obecnym etapie rozwoju firmy. Opracuj mapę strategii dla badanej firmy oraz zaproponuj mierniki osiągania wyznaczonych celów w poszczególnych perspektywach SKW.

5.
Uzasadnij wybór zastosowanych (p. 1 – 4) narzędzi analitycznych i poddaj je krytycznej ocenie, w szczególności wskaż elementy, które należałoby w nich zmodyfikować, aby uzyskać lepszą przydatność modeli teoretycznych do konkretnych zastosowań.