Znaczenie i istota marketingu w usługach bankowych na przykładzie banków komercyjnych w Polsce

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp ………..4

Rozdział I
Strategia marketingowa banków komercyjnych w Polsce

1.1. Warunki stosowania marketingu w usługach bankowych……….. 6
1.2. Rodzaje marketingu wykorzystywane w Polsce……….. 7
1.3. Działanie taktyczne marketingu-mix ………..11
1.4. Instrumenty marketingowe wykorzystywane przez banki komercyjne w Polsce ………..13


Rozdział II
Wpływ marketingu na decyzję klienta

2.1. Czynniki wpływające na decyzję klienta ………..18
2.2. Badania marketingowe pomagające ustalić wpływ marketingu na decyzję klienta ………..25
2.3. Analiza zadowolenia klienta korzystającego z usługi bankowej……….. 29


Rozdział III
Efekty działań marketingowych

3.1. Rodzaje efektów marketingowych ………..37
3.2. Porównanie zadowolenia klienta i zadowolenia banku ………..39
3.3. Marketing szeptany jako efekt marketingu prowadzonego przez banki……….. 47


Podsumowanie……….. 54
Bibliografia………..55
Spis wykresów ………..59
Spis rysunków ………..60
Spis tabel……….. 61

Opis zawartości pracy

Celem niniejszej pracy było przedstawienie znaczenia marketingu w usługach bankowych.
Praca składa się z trzech rozdziałów.

W rozdziale pierwszym opisano strategię marketingową banków komercyjnych w Polsce.
Przedstawiono warunki stosowania marketingu w usługach bankowych.
Omówiono rodzaje marketingu stosowane w Polsce oraz instrumenty marketingowe wykorzystywane przez banki komercyjne w Polsce.

W kolejnym rozdziale opisano wpływ marketingu na decyzje klienta.
Scharakteryzowano czynniki wpływające na decyzję klienta.
Opisano badania marketingowe pomagające ustalić wpływ marketingu na decyzję klienta oraz analizę zadowolenia klienta korzystającego z usługi bankowej.

W ostatnim rozdziale omówiono efekty działań marketingowych.
Opisano rodzaje efektów marketingowych. Następnie porównano zadowolenie klienta i zadowolenie banku.
Przedstawiono wyniki różnych badań dotyczących zadowolenia klientów poszczególnych banków.
Omówiono również marketing szeptany jako efekt marketingu prowadzonego przez banki.
Pracę zakończono podsumowaniem.

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto