Rekrutacja jako instrument budowania wizerunku pracodawcy na przykładzie firmy Mota-Engil Central Europe S.A.

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział I
Pojęcie wizerunku pracodawcy i rola mediów w jego formowaniu.

1.1. Definicja wizerunku……… 4
1.2. Media w ksztaltowaniu wizerunku……… 6
1.3. Rankingi pracodawców……… 12


Rozdział II
Proces rekrutacji i jego znaczenie w ksztaltowaniu wizerunku pracodawcy.

2.1. Funkcja rekrutacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi………15
2.2. Nieformalne metody rekrutacji……… 17
2.3. Ogloszenia w mediach……… 21
2.4. Targi pracy, konferencje, seminaria……… 23


Rozdział III
Rola rekrutacji w ksztaltowaniu wizerunku Mota-Engil jako pracodawcy.

3.1. Cechy zalozonego wizerunku Mota-Engil jako pracodawcy: jak firma chce się przedstawiac na rynku pracy?……… 26
3.2.Koncepcja rekrutacji w firmie Mota-Engil: co firma czyni, rekrutujac? ………. 29
3.3. Wizerunek Mota-Engil Central Europe jako pracodawcy kampaniach rekrutacyjnych……… 32


Podsumowanie……… 34
Bibliografia……… 36