Aspołeczne zachowania dzieci w wieku wczesnoszkolnym.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator



Wstęp

Rozdział I
Charakterystyka dziecka w wieku wczesnoszkolnym

1.1 Rozwój fizyczny
1.2 Rozwój umysłowy
1.3 Rozwój uczuciowo – emocjonalny
1.4 Rozwój moralno – społeczny

Rozdział II
Zjawisko aspołeczności dzieci w wieku wczesnoszkolnym

2.1 Zachowania aspołeczne – pojęcia, definicje, podział
2.2 Przejawy, przyczyny oraz czynniki sprzyjające powstaniu zachowań aspołecznych
2.2.1 Uwarunkowania biologiczne
2.2.2 Rodzinne uwarunkowania zachowań aspołecznych
2.2.3 Rola środowiska i grupy rówieśniczej w generowaniu zachowań aspołecznych

Rozdział III
Metodologia badań własnych

3.1 Przedmiot i cel badań
3.2 Problemy i hipotezy badawcze
3.3 Zmienne i wskaźniki
3.4 Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.5 Organizacja i przebieg badań
3.6 Charakterystyka grupy badanej

Rozdział IV
Aspołeczne zachowania dzieci w wieku wczesnoszkolnym na podstawie badań własnych

4.1 Występowanie i przejawy zachowań aspołecznych zbadanych dzieci
4.2 Związek zachowań aspołecznych z płcią
4.3 Związek zachowań aspołecznych z wiekiem

Zakończenie
Bibliografia
Spis wykresów
Załączniki
kwestionariusz ankiety