Dziecko z rodziny patologicznej i jego funkcjonowanie w szkole
23 października 2015
Wstęp………….4
Rozdział 1.
Charakterystyka wspólczesnej rodziny
1.1. Pojęcie i funkcje rodziny…………. 6
1.2. Przeobrazenia wspólczesnej rodziny…………. 12
1.3. Style wychowania w rodzinie i postawy rodzicielskie wobec dzieci.
1.4. Zaburzenia w funkcjonowaniu rodziny…………. 31
Rozdział 2.
Rodzina patologiczna i jej wpływ na funkcjonowanie dziecka
2.1. Sytuacja dziecka w rodzinie patologicznej…………. 38
2.2. Rodzina patologiczna jako środowisko wychowawcze…………. 50
2.3. Proces diagnozy dziecka z rodziny z problemem alkoholowym…………. 55
Rozdział 3.
Zalozenia metodologiczne badan wlasnych
3.1. Okreslenie przedmiotu i celu badan …………. 60
3.2. Sformulowanie problemów i hipotez badawczych…………. 63
3.3. Przyjecie zmiennych i ich wskazników…………. 67
3.4. Metoda, techniki i narzedzia zastosowane w badaniach………….70
3.5. Charakterystyka terenu badan………….75
Rozdział 4.
Funkcjonowanie dziecka z rodzin patologicznych w szkole w świetle badan wlasnych.
4.1. Charakterystyka badanej populacji…………. 76
4.2. Sytuacja zyciowa dzieci z rodzin patologicznych oraz stopien zaspokojenia ich potrzeb…………. 79
4.3. Problemy szkolne dzieci …………. 84
4.4. Funkcjonowanie w grupie rówiesniczej…………. 94
4.5. Formy pomocy udzielanej dzieciom…………. 100
Podsumowanie. wnioski z badan…………. 103
Bibliografia…………. 107
Zalaczniki…………. 111
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|