Kompensacja sieroctwa dziecka głębiej upośledzonego umysłowo w procesie wychowawczym ośrodka specjalnego – studium przypadku.
7 marca 2019
Wstęp………2
Rozdział I.
Problematyka pracy w świetle literatury
1. Charakterystyka możliwości i ograniczeń rozwoju dziecka głębiej niepełnosprawnego umysłowo………3
2. Wartości i zaniedbania środowiska rodzinnego dzieci głębiej upośledzonych umysłowo………11
3. Proces pracy wychowawczo – kompensacyjnej Ośrodka Specjalnego XYZ ………17
4. Pojęcie kompensacji………23
Rozdział II.
Metodologiczne podstawy pracy
1. Przedmiot badań i problemy badawcze………25
2. Metoda i techniki badań………27
Rozdział III.
Wyniki badań – indywidualny przypadek dziecka
1. Charakterystyka poziomu społeczno – kulturowego rodziny dziecka………31
2. Traumatyczne przeżycia dziecka doznane w rodzinie………34
3. Charakterystyka rozwoju, zachowanie się i postępów w nauce dziecka 36
4. Oddziaływania kompensujące dziecku skutki osierocenia i traumatycznych przeżyć w rodzinie………42
5. Efekty indywidualnej pracy opiekuńczo – wychowawczej z dzieckiem 47
Wnioski………49
Bibliografia………50
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|