Nagrody i kary jako narzedzia stosowane w procesię wychowania.
23 października 2015
Wstęp……… 4
Rozdział 1.
Rodzina jako środowisko wychowawcze.
1.1. Definicja i funkcje rodziny……… 7
1.2. Style wychowania w rodzinie……… 13
1.3. Postawy rodzicielskie wobec dzieci……… 20
Rozdział 2.
Nagrody i kary w procesię wychowania.
2.1. Problematyka nagród i kar w literaturze……… 26
2.2. Rola bodzców pozytywnych i negatywnych w regulowaniu zachowan……… 32
2.3. Funkcje nagrody i kary w systemach wychowawczych……… 36
Rozdział 3.
Metodologiczne zalozenia badan wlasnych.
3.1. Przedmiot i cel badan……… 41
3.2. Problemy badawcze……… 43
3.3. Zmienne i wskazniki zmiennych……… 45
3.4. Metoda, techniki oraz narzedzia badawcze……… 48
3.5. Organizacja i przebieg badan……… 52
Rozdział 4.
Nagrody i kary w procesię wychowania w świetle badan wlasnych.
4.1. Charakterystyka badanej populacji ……… 55
4.2. Przyczyny i czestotliwosc karania i nagradzania……… 56
4.3. Rodzaje kar i nagród stosowanych przez rodziców……… 62
4.4. Efektywność stosowania kar i nagród w procesię wychowawczym ……… 68
Zakończenie……… 76
Bibliogafia……… 80
Spis tabel i wykresów……… 83
Aneksy……… 84
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|