Proces wprowadzania nowego produktu na rynek w branży FMCG na przykładzie firmy XYZ sp. Z O.O.
5 marca 2019
Wstęp………… 3
Rozdział 1
Koncepcja i wprowadzenie nowego produktu na rynek ujęcie teoretyczne
1.1. Produkt – definicja, struktura i funkcje………… 5
1.2. Klasyfikacja produktów………… 9
1.3. Cykl życia produktu………… 12
1.4. Pojęcie i kształtowanie nowego produktu………… 14
1.5. Strategie wprowadzania nowego produktu na rynek………… 20
Rozdział 2
Obszar i metodyka badań własnych
2.1. Charakterystyka branży FMCG………… 25
2.2. Metodyka badań………… 31
2.3. Charakterystyka podmiotu badawczego………… 34
Rozdział 3
Analiza procesu wprowadzania nowego produktu na rynek sosu BBQ firmy XYZ sp. z o.o.
3.1. Analiza sytuacji marketingowej firmy XYZ sp. z o.o. ………… 37
3.2. Cele strategiczne………… 41
3.3. Identyfikacja segmentów docelowych………… 41
3.4. Atrybuty i ocena nowego produktu………… 42
3.5. Działania marketingowe przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek………… 45
Zakończenie………… 50
Bibliografia………… 52
Wykaz tabel………… 53
Wykaz wykresów………… 53
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|