Stosunek uczniów klas 1-3 do obowiązków szkolnych i jego uwarunkowania.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp……… 3

Rozdział I.
Czynniki warunkujące stosunek uczniów klas 1-3 do obowiązków szkolnych w świetle literatury.

1.1. Rola i wpływ rodziców w wypełnianiu obowiązków szkolnych przez dzieci……… 4
1.2. Rola środowiska szkolnego w wypełnianiu obowiązków szkolnych przez uczniów ………10
1.3. Środowisko lokalne a stosunek ucznia do obowiązków szkolnych……… 11
1.4. Rola nauczyciela w wypełnianiu obowiązków szkolnych przez uczniów klas 1-3 ………13


Rozdział II.
Podstawy metodologiczne badań własnych

2.1. Cel i przedmiot badań ………17
2.2. Problemy badawcze, hipotezy badawcze, zmienne i wskaźniki ………20
2.3. Metody, techniki i narzędzia badań ………23
2.4. Zasięg, organizacja i przebieg badań……… 27
2.5. Charakterystyka badanej zbiorowości ………29


Rozdział III.
Stosunek uczniów klas 1-3 do obowiązków szkolnych i jego uwarunkowania w szkole podstawowej w iłowie w świetle badań własnych

3.1. Rola rodziców w wypełnianiu obowiązków szkolnych przez dzieci w świetle badań własnych ………33
3.2. Rola środowiska szkolnego w wypełnianiu obowiązków szkolnych przez uczniów w świetle badań własnych……… 48
3.3. Rola nauczyciela w wypełnianiu obowiązków szkolnych przez uczniów klas 1-3 w świetle badań własnych……… 57


Zakończenie……… 59
Bibliografia ………63
Indeks tabel i diagramów……… 65
Aneks ………67