System pomiaru i oceny wyników centrów odpowiedzialności na przykładzie Packages Ltd.
5 marca 2019
Wstęp ……….. 3
Rozdział 1
Controlling w przedsiębiorstwie
1.1. Idea controllingu w przedsiębiorstwie ……….. 4
1.2. Koncepcje controllingu ……….. 11
1.3. Systematyka controllingu ……….. 18
1.4. Rola controllera ……….. 22
Rozdział 2
Struktura centrów odpowiedzialności w przedsiębiorstwie
2.1. Wyodrębnianie centrów odpowiedzialności ……….. 28
2.2. Mierniki oceny wyników centrów odpowiedzialności ……….. 35
Rozdział 3
Zadania realizowane przez ośrodki odpowiedzialności
3.1. System raportowania według odpowiedzialności ……….. 48
3.2. Ceny transferowe instrumentem rozliczeniowym pomiędzy centrami ……….. 51
3.3. Sposoby rozliczania kosztów w controllingu ……….. 55
3.4. Wielostopniowy rachunek wyników w centrum zysku ……….. 61
Rozdział 4
System oceny stopnia realizacji zadań na przykładzie Packages Ltd.
4.1. Charakterystyka spółki Packages Ltd. ……….. 63
4.2. Specyfika controllingu w Packages Ltd. ……….. 67
4.3. Struktura centrów odpowiedzialności w Packages Ltd. ……….. 72
4.4. System pomiaru wyników w Packages Ltd. ……….. 75
4.5. Systemy informatyczne wspierające pomiar wyników w Packages. ……….. 82
Podsumowanie ……….. 86
Bibliografia ……….. 87
Spis rysunków ……….. 89
Spis tabel ……….. 90
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|