Taniec jako alternatywa spędzania czasu wolnego przez dzieci w wieku przedszkolnym

3 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Dziecko w okresie przedszkolnym

1.1. Rozwój dziecka w okresie przedszkolnym
1.2. Rola czasu wolnego
1.3. Potrzeby dziecka w okresie przedszkolnym


Rozdział II
Rola tańca jako alternatywy czasu wolnego w okresie przedszkolnym

2.1. Taniec jako alternatywa wolnego czasu
2.2. Wpływ tańca na rozwój dziecka w okresie przedszkolnym
2.3. Wykorzystanie tańca dla organizacji czasu wolnego w przedszkolu


Rozdział III
Założenia metodologiczne badań własnych

3.1. Przedmiot i cel badań
3.2. Problemy badawcze i hipotezy robocze
3.3. Zmienne i wskaźniki
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.5. Dobór próby badawczej
3.6. Przebieg i organizacja badań
3.7. Analiza badań metryczkowych


Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych

4.1. Przyczyny wykorzystania tańca jako elementu organizacji czasu wolnego w przedszkolu
4.2. Skutek wykorzystania tańca jako alternatywy czasu wolnego w przedszkolu
4.3 Rodzaj tańca i muzyki preferowany przez dzieci w wieku przedszkolnym
4.4 Działania podjęte w przedszkolu dla wykorzystania tańca wolnego jako alternatywę spędzania czasu wolnego


Zakończenie i wnioski
Bibliografia
Spis tabel i rysunków
Spis wykresów
Załączniki