Teoretyczne i praktyczne aspekty doskonalenia pracowników współczesnych organizacji. Na przykładzie szkoleń firmy sektora ubezpieczeń.

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp…………5

Rozdział 1.
Gospodarka oparta na wiedzy i jej wyznaczniki.

1.1. Charakterystyka gospodarki opartej na wiedzy a profil organizacji…………7
1.2. Koncepcja organizacji uczącej się. Nowa jakość organizacji…………10
1.3. Model organizacji uczącej się – konglomerat cech …………14
1.4. Zarządzanie wiedzą w organizacji…………18
1.5. Znaczenie kompetencji w organizacji uczącej się…………20


Rozdział 2.
Teoretyczne aspekty szkolenia pracowników.

2.1. Szkolenia – definiowanie pojęcia…………26
2.2. Metody i formy szkoleń stosowane przez organizację…………32
2.3. Indywidualne formy szkoleń…………38
2.4.Grupowe formy szkoleń…………43
2.5. E-learning…………49
2.6. Podstawy prawne podnoszenia kwalifikacji pracowników…………51


Rozdział 3.
Praktyczne aspekty procesu rozwoju potencjału pracowników.

3.1. Analiza potrzeb szkoleniowych…………54
3.2. Realizacja szkoleń – od planowania do działania ;…………60
3.3. Ewaluacja szkoleń…………67


Rozdział 4.
Polityka szkoleniowa w firmach ubezpieczeniowych – studium przypadku.

4.1. Efektywność szkoleń pracowniczych w świetle badań własnych…………75


Zakończenie…………89
Bibliografia