Znaczenie telewizji w wychowaniu dzieci w starszym wieku szkolnym ( na podstawie badań w Szkole Podstawowej XYZ)
2 marca 2019Wstęp……….3
Rozdział I
Znaczenie telewizji w wychowaniu dzieci w starszym wieku szkolnym w świetle literatury.
1. Rozwój osobowy dzieci w starszym wieku szkolnym……….7
2. Telewizja i klasyfikacja programów……….16
3. Funkcje telewizji w rozwoju dzieci w wieku 11- 13 lat……….19
4. Telewizja a rozwój dzieci w starszym wieku szkolnym w dotychczasowych badaniach……….22
Rozdział II
Metodologia własnych badań empirycznych.
1. Przedmiot i cel badań……….28
2. Problemy i hipotezy badawcze……….28
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze……….30
4. Teren i grupa badawcza……….32
Rozdział III
Znaczenie telewizji w wychowaniu dzieci w starszym wieku szkolnym w świetle własnych badań
1. Częstotliwość oglądania telewizji przez dzieci w starszym wieku szkolnym……….35
2. Kategorie programów telewizyjnych oglądanych przez dzieci……….39
3. Postacie telewizyjne wzorem osobowym dla dzieci……….43
4. Funkcja szkoły w kształtowaniu krytycznego odbioru przez dzieci programów telewizyjnych……….44
5. Skutki wychowawcze oglądania telewizji przez dzieci……….49
6. Funkcja rodziców w kształtowaniu krytycznego odbioru przez dzieci programów telewizyjnych……….52
Zakończenie……….57
Bibliografia……….58
Tabele……….60
Rysunki ……….61
Aneks ……….62
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|