Customer relationship management – współczesne wsparcie logistycznej obsługi klienta
5 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1.
Charakterystyka systemu customer relationship management
1.1. Istota obsługi klienta w działalności logistycznej
1.2. Definicja i koncepcja Customer Relationship Management
1.3. Założenia systemu klasy Customer Relationship Management
Rozdział 2.
Proces wdrożenia customer relationship management w przedsiębiorstwie logistycznym
2.1. Cel wdrożenia Customer Relationship Management
2.2. Warunki udanego wdrożenia Customer Relationship Management
2.3. Koszty wdrożenia Customer Relationship Management w przedsiębiorstwie
2.4. System Customer Relationship Management w chmurze obliczeniowej
2.5. Korzyści wynikające z zastosowania systemu Customer Relationship Management
Rozdział 3.
System customer relationship management w praktyce rynkowej
3.1. Customer Relationship Management w Polsce i na świecie
3.2. Wykorzystanie systemu klasy Customer Relationship Management na przykładzie Grupy Raben Polska
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|