Kompetencje organizacyjne nauczycieli szkół gimnazjalnych

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp

Rozdział I.
Funkcje zarządzania

1.1. Planowanie
1.2. Organizowanie
1.3. Motywowanie (przewodzenie)
1.4. Kontrolowanie


Rozdział II
Kompetencje nauczyciela XXI wieku

Rozdział III.
Istota kompetencji organizacyjnych nauczyciela

Rozdział IV.
Metodologia badań

4.1. Przedmiot oraz cel badań
4.2. Problemy i hipotezy badawcze
4.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
4.4. Charakterystyka środowiska badań


Rozdział V.
Diagnoza kompetencji organizacyjnych nauczycieli szkół gimnazjalnych w badaniach własnych

5.1. Kompetencje organizacyjne nauczyciela w zakresie planowania
5.2. Organizowanie przez nauczycieli środowiska dydaktycznego
5.3. Motywowanie uczniów w pracy nauczycieli
5.4. Formy kontrolowania dominujące w pracy nauczycieli


Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel, rysunków i wykresów
Aneks