Rozszerzenie asortymentu produkcji jako forma troski o klienta w przemyśle metalurgicznym
7 marca 2019 Wyłączono Przez administrator
Rozdział 1.
Wykorzystanie innowacji jako siły napędowej rozwoju działalności przedsiębiorstw
1.1. Efektywność jakości…………6
1.2. System produkcyjny i jego otoczenie………8
1.2.1. System produkcyjny………8
1.2.2. Otoczenie systemu produkcyjnego……….12
1.3. Projektowanie rozwoju produkcji i rynku………17
1.3.1. Główne typy strategii rozwoju rynku………17
1.3.2. Projektowanie wyrobu przemysłowego………20
1.4. Znaczenie innowacji w działalności przedsiębiorstw………24
1.4.1. Zmiany innowacyjne jako trwały element strategii przedsiębiorstw
1.4.2. Strategia rozwoju innowacyjnego………26
Rozdział 2.
Charakterystyka obiektu badawczego………30
2.1. Historia zakładu………30
2.2. Struktura organizacyjna i jej zmiany………33
2.3. Analiza zakładu w oparciu o system zarządzania produkcją………6
2.3.1. Analiza wektora wejścia X………36
2.3.2. Analiza procesu przetwarzania T………44
2.3.3. Analiza wektora wyjścia Y………52
2.4. Analiza otoczenia systemu produkcyjnego………56
2.4.1. Otoczenie systemowe stopnia pierwszego………56
2.4.2. Otoczenie systemowe stopnia drugiego………67
2.4.3. Ocena szans i zagrożeń oraz mocnych i słabych stron zakładu
2.5. Asortyment i charakterystyka wytwarzanych wyrobów………74
2.6. Ocena jakości wyrobów………77
Rozdział 3.
Ilościowo-jakościowa analiza zmian asortymentu produktów Huty „Częstochowa”
S.A.
3.1. Zmiany asortymentu produktów w związku z rozwojem nowych technologii
3.2. Innowacje w zakresie nowych dziedzin produkcji………91
3.3. Podstawowe cele w zakresie podwyższenia jakości wyrobów 95
3.4. Główne kierunki rozwoju Huty „Częstochowa” S.A……….97
4. Podsumowanie………98
5. Spis literatury………102
6. Spis tabel……..104
7. Spis rysunków………105
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Mobbing i dyskryminacja kobiet w przemyśle ciężkim
- Logistyczna obsługa klienta
- Proces obsługi klienta w branży rolniczej na przykładzie autoryzowanego dealera sprzedaży maszyn…
- Rozwój linii nisko kosztowych na przykładzie Ryanair i Wizzair - analiza procesu wyszukiwania tanich…
- Zintegrowana komunikacja a realizacja procesu logistycznej obsługi klienta na przykładzie MPK Sp. z o.o.
- Rola procesów transportowych w zapewnieniu właściwego poziomu obsługi klienta branży spożywczej
- Motywowanie i demotywowanie pracowników działu obsługi klienta na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego
- Analiza i obsługa klienta w firmie kurierskiej