Trudności szkolne dziecka w klasie III w opinii ich rodziców na przykładzie Szkoły Podstawowej
2 marca 2019
Streszczenie
Sumary
Wstęp
Rozdział I.
Rodzina i jej wpływ na osiągnięcia dziecka
1.1. Typy rodzin
1.2. Potrzeby dziecka w wieku wczesnoszkolnym (rozwój emocjonalny)
1.3. Rodzina wobec trudności szkolnych dziecka
Rozdział II.
Uwarunkowania skuteczności i osiągnięcia sukcesu przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym
2.1. Sukces szkolny i jego reperkusje
2.2. Determinanty niepowodzeń szkolnych
2.3. Rola nauczyciela w stymulacji aktywności dziecka
Rozdział III.
Podstawy metodologiczne pracy
3.1. Przedmiot i cel pracy
3.2. Problemy i hipotezy badawcze
3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.4. Analiza wyników badań i ich interpretacja
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków i tablic
Załączniki
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|