Zjawisko dysleksji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
23 października 2015
Wstęp………….4
Rozdział 1
Problematyka dysleksji w świetle literatury przedmiotu
1.1 Pojęcie i charakterystyka dysleksji………….6
1.2 Rodzaje i modele rozumienia dysleksji………….10
1.3 Sposoby przeciwdziałania i przezwyciezania dysleksji………….15
1.4 Rola srodowiska wychowawczego w przezwyciezaniu dysleksji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym………….20
Rozdział 2
Metodologiczne podstawy badan
2.1 Cel i przedmiot badan…………. 26
2.2 Problemy badawcze i hipotezy robocze …………. 27
2.3 Metody, techniki i narzedzia badawcze…………. 29
2.4 Teren i organizacja badan…………. 32
Rozdział 3
Przezwyciezanie dysleksji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świetle wyniku badan
3.1 Charakterystyka danej populacji…………. 34
3.2 Wystepowanie zjawiska dysleksji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świetle literatury przedmiotu…………. 43
3.3 Rodzaje wyników badan zajęć reedukacyjnych dla dzieci z dysleksja w opinii badaczy …………. 48
3.4 Wspólpraca nauczycieli z rodzicami w zakresię przezwyciezania trudnosci w nauce czytania i pisania w opinii respondentów …………. 53
Podsumowanie i wnioski…………. 64
Bibliografia…………. 66
Spis tabel…………. 70
Aneks 72
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|