Formy aktywności fizycznej ze szczególnym uwzględnieniem pływania dzieci klas IV-VI Szkoły Podstawowej XYZ
6 marca 2019
I. Wstęp
1. Streszczenie
2. Przegląd piśmiennictwa
3. Rozwój sprawności fizycznej dzieci
4. Istota aktywności fizycznej dzieci i młodzieży
5. Rola rodziny i szkoły w rozwoju aktywności fizycznej dzieci
6. Pływanie, jako forma aktywności fizycznej
II. Cel badań
III. Metodologia badań własnych.
1. Przedmiot i cel badań
2. Problemy i hipotezy badawcze
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze
4. Teren i organizacja badań
5. Grupa badawcza
IV. Znaczenie pływania w aktywności fizycznej dzieci i młodzieży w świetle badań własnych
1. Aktywność fizyczna dzieci w czasie wolnym
2. Pływanie, jako forma aktywności fizycznej dzieci klas IV-VI
3. Znaczenie pływania w rozwoju aktywności fizycznej dzieci klas IV-VI w opinii nauczycieli wychowania fizycznego
V. Dyskusja
Podsumowanie i wnioski
Literatura
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|