Koncepcja usprawnienia procesu pozyskiwania i utrzymywania klientów w firmie XYZ.
6 marca 2019
Wstęp
Rozdział 1.
Marketing bezpośredni a CRM
1.1 Marketing bezpośredni
1.2 Istota zarządzania relacjami z klientami – CRM
Rozdział 2.Pozyskiwanie wiedzy o klientach
2.1 Sposoby i narzędzia pozyskiwania danych o kliencie
2.2 Bazy danych o klientach
2.3 Gromadzenie i przetwarzanie danych o klientach
2.4 Analiza bazy klientów
Rozdział 3.
Rozwiązania informatyczne wspomagające pozyskiwanie i utrzymywanie klientów
3.1 System CRM
3.2 Contact Center jako element systemu CRM
3.3 Serwis internetowy jako narzędzie kontaktu klienta z firmą
3.4 Sklep internetowy
Rozdział 4.
Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów na przykładzie firmy handlowej XYZ’
4.1 Geneza firmy 'XYZ’
4.2 Sposoby pozyskiwania klientów
4.3 Sposoby utrzymywania klientów
Rozdział 5.
Propozycja usprawnienia pozyskiwania i utrzymania klienta w firmie XYZ’
5.1 Potrzeba wdrożenia systemu CRM w firmie 'XYZ’
5.2 Modernizacja strony internetowej sposobem na pozyskanie klienta
Zakończenie
Literatura
Spis rysunków i tabel
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|