Logistyczna obsługa klienta na przykładzie przedsiębiorstwa branży gastronomicznej
10 listopada 2019
Wstęp ….. 5
Rozdział 1
Logistyczna obsługa klienta i jej podstawowe charakterystyki
1.1. Istota logistycznej obsługi klienta ….. 7
1.2. Elementy logistycznej obsługi klienta ….. 12
1.3. Fazy obsługi klienta ….. 16
1.4. Luki w obsłudze klienta ….. 20
Rozdział 2
Pomiar logistycznej obsługi klienta
2.1. Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta ….. 22
2.2. Satysfakcja klienta ….. 26
2.3. Lojalność klienta a pomiar obsługi klienta ….. 33
2.4. Lojalność a utrzymanie klienta ….. 36
Rozdział 3
Rynek usług gastronomicznych
3.1. Pojęcie rynku usług ….. 39
3.2. Cechy charakterystyczne rynku usług gastronomicznych ….. 42
3.3. Kierunki rozwoju rynku usług gastronomicznych ….. 46
Rozdział 4
Ocena poziomu logistycznej obsługi klienta w wybranym przedsiębiorstwie branży gastronomicznej
4.1. Prezentacja przedsiębiorstwa „X” ….. 50
4.2. Specyfika i kryteria oceny logistycznej obsługi klienta w branży gastronomicznej ….. 52
4.3. Dobór próby oraz projektowanie kwestionariusza ….. 54
4.4. Analiza i raportowanie wyników badań ….. 56 Zakończenie ….. 60
Aneks ….. 61
Bibliografia ….. 64
Spis rysunków ….. 67
Spis tabel ….. 68
Streszczenie ….. 69
Summary ….. 70
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|