Wstęp……….4
Rozdział 1.
Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania zasobami ludzkimi
1.1 Pojęcie, istota i cele motywowania………. 6
1.2.Proces motywacji i jej modele………. 17
1.3. Czynniki motywacji płacowej i pozapłacowej………. 26
Rozdział 2.
Ośrodek kształcenia w zakresie języka angielskiego „XXX” jako obiekt badań empirycznych
2.1. Powstanie, zakres działalności i rozwój Ośrodka kształcenia w zakresie języka angielskiego XXX………. 34
2.2. Organizacja Ośrodka kształcenia w zakresie języka angielskiego „XXX” ……….42
2.3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w Ośrodka kształcenia w zakresie języka angielskiego „XXX”………. 48
Rozdział 3.
Badanie motywacji pozapłacowej w Ośrodku kształcenia w zakresie języka angielskiego „XXX”
3.1. Charakterystyka systemu motywacji pozapłacowej w Ośrodku kształcenia w zakresie języka angielskiego „XXX”………. 54
3.2. Ocena systemu motywacji pozapłacowej w Ośrodku kształcenia w zakresie języka angielskiego „XXX” ……….58
3.3. Kierunki doskonalenia systemu motywacji pozapłacowej w Ośrodka kształcenia w zakresie języka angielskiego „XXX”………. 75
Zakończenie………. 79
Bibliografia………. 81
Zasoby internetowe………. 83
Spis rysunków………. 84
Spis tabel ……….85
Spis wykresów ……….86
Załącznik nr 1. Wniosek do Dyrektora o dopuszczenie programu wychowania w przedszkolu ……….87
Załącznik nr 2. Komentarz firmy do programu nauczania ……….91
Załącznik nr 3. Ankieta dla pracowników………. 93
Załącznik nr 4. Wyniki ankiety dla pracowników………. 98