Motywowanie do pracy jako narzędzie zarządzania na podstawie firmy MEDIAEXPERT
5 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Motywowanie jako element zarządzania
1.1. Istota i funkcje współczesnego zarządzania organizacją
1.2. Pojęcie motywacji i motywowania
1.3. Modele motywacji i systemy motywowania
1.4. Istota i rodzaje motywacji
1.5. Teorie motywacji
1.5.1. Teoria A. Maslowa
1.5.2. Teoria F. Herzberga
1.5.3. Teoria D. McClellanda
Rozdział II
System motywacyjny do pracy
2.1. Płacowe formy motywacji
2.2. Pozapłacowe formy motywacji
2.3. Płaca jako instrument motywowania
2.4. System docenienia jako główny element systemu motywacyjnego
2.5. Awans jako środek motywacji
Rozdział III
Metodologiczne podstawy badań własnych na przykładzie firmy handlowo – usługowej 'DOMEX’ Sp. z o.o.
3.1. Charakterystyka firmy MEDIAEXPERT
3.2. Systemy motywacyjne na przykładzie firmy 'DOMEX’ – MEDIAEXPERT
3.3. Badanie czynników motywujących na przykładzie firmy 'DOMEX’ – MEDIAEXPERT – Aspekty metodologiczne
Rozdział IV
Analiza wyników badań własnych
4.1. Opracowanie wyników badań
4.2. Wnioski z badań
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|