Strategia marketingowa firmy XYZ, (firma działająca na rynku reklamowym jako dostawca komponentów do tworzenia przestrzennych form wizualnych)
7 marca 2019
Wstęp………3
Rozdział I.
Pojęcie strategii firmy
1.1. Istota strategii przedsiębiorstwa i jej główne komponenty……… 5
1.2. Miejsce strategii marketingowej w strukturze strategii przedsiębiorstwa 12
1.3. Rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstwa………15
Rozdział II.
Charaketrystyka i ogólna analiza firmy XYZ
2.1. Opis branży tworzyw sztucznych………25
2.2. Opis firmy XYZ 29
2.3. Wewnętrzne działania i struktura organizacyjna firmy XYZ 33
Rozdział III.
Ogólne postanowienia w działalności firmy XYZ
3.1. Misja jako podstawa funkcjonowania firmy………37
3.2. Analiza SWOT jako metoda oceny sytuacji 40
3.3. Cele działania firmy XYZ 46
Rozdział IV.
Strategia marketingowa firmy XYZ i propozycje jej zmian
4.1. Ogólna strategia działania firmy XYZ 49
4.2. Marketing-mix jako podstawa do formułowania strategii marketingowej przedsiębiorstwa 50
Zakończenie………74
Bibliografia 78
Spis rysunków 80
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|