Szkolenia, jako element zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie firmy Polmos Białystok S.A.
6 marca 2019
Wstęp……….3
Rozdział I.
Teoretyczne podstawy i istota zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie……….5
1.1 Pojęcie zarządzania zasobami ludzkimi
1.2 Istota i cele zarządzania zasobami ludzkimi
1.3 Znaczenie zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
1.4 Etapy ZZL
1.4.1. Motywowanie w przedsiębiorstwie
1.4.2. Systemy i metody oceny pracowników
1.4.3. Kształcenie i rozwój zawodowy pracowników
Rozdział II.
Szkolenia jako element zarządzania zasobami ludzkimi……….25
2.1 Pojęcie i filozofia szkoleń
2.2 Metody i formy szkoleń
2.3 Wytyczne celów i opracowanie planu szkoleń
2.4 Ocena efektywności szkoleń i ich wpływ na tworzenie sukcesu organizacji
Rozdział III.
Badania strategii szkoleniowej realizowanej w firmie Polmos Białystok S.A………..51
3.1 Charakterystyka firmy Polmos Białystok S.A.
3.2 Proces szkoleniowy w firmie Polmos Białystok S.A.
3.3 Rola szkoleń we wspieraniu rozwoju firmy i pracowników
Zakończenie……….62
Bibliografia……….65
Spis tabel i wykresów………..68
Aneks……….69
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|