Wpływ pedagoga szkolnego na postępy w nauce dzieci z rodzin patologicznych na przykładzie szkoły podstawowej w XYZ.
6 marca 2019
Wstęp………3
Rozdział I
Rola pedagoga szkolnego w procesie wychowania i nauczania.
1.1. Sylwetka pedagoga i pedagoga szkolnego w świetle literatury przedmiotu………6
1.2. Zakres praw i obowiązków pedagoga szkolnego………7
1.3. Rozumienie efektywności kształcenia……… 14
1.4. Programy szkolne wspierające proces nauczania………17
Rozdział II
Rodzina jako podstawowa jednostka wychowawcza.
2.1. Definiowanie pojęcia rodzina………23
2.2. Rola rodziny w procesie edukacji dziecka……… 26
2.3. Rodzina patologiczna………30
Rozdział III
Metodologia badań własnych.
3.1. Przedmiot i cel badań………34
3.2. Problemy badawcze………36
3.3. Metody techniki i narzędzia badawcze………38
3.4. Organizacja i przebieg badań………43
3.5. Opis grupy badawczej ………45
Rozdział IV
Wpływ pedagoga szkolnego na postępy w nauce dzieci z rodzin patologicznych w świetle badań własnych.
4.1. Sytuacja materialna, rodzinna i społeczna dzieci z rodzin patologicznych………49
4.2 Formy pomocy ze strony pedagoga szkolnego dzieciom z rodzin patologicznych……… 65
4.3 Skuteczność wpływu pedagoga szkolnego na postępy w nauce dzieci z rodzin patologicznych………72
Podsumowanie i wnioski………77
Bibliografia………80
Spis tabel i wykresów………83
Aneksy………85
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|