Zarządzanie zespołem wielokulturowym: metody oraz narzędzia / Multicultural team management: techniques and tools
3 marca 2019
Wstęp
Rozdział I
Motywacja jako instrument zarządzania pracownikami
1.1. Pojęcia motywacji.
1.2 Wybrane koncepcje związane z motywowaniem-
1.3. Systemy motywacji jako koncepcja zarządzania ludźmi
1.4. Wwynagrodzenie jako istotny element motywowania pracowników
Rozdział II
Charakterystyka funkcjonowania biznesowego firmy
2.1. Charakterystyka firmy.
2.2. Historia
2.3. Zatrudnienie.
2.4. Pozycja przedsiębiorstwa na tle firm konkurencyjnych oraz na tle całokształtu funkcjonowania rynku.
2.5. Rola menedżera w przedsiębiorstwie rynkowym
Rozdział III
Employer branding w świetle literatury przedmiotu
3.1. Pojęcie i metody oraz formy employer brandingu
3.2 Efektywność employer brandingu
3.3. Istota , cele i korzyści wynikające ze stosowania employer brandingu
3.4. Korzyści employer brandingu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
Rozdział IV
Metodologia badań własnych dotyczących wykorzystania employer brandingu na przykładzie firmy XYZ
4.1. Przedmiot i cele badań empirycznych
4.2. Efektywność employer brandingu realizowana w firmie XYZ
4.3. Metody działania zastosowane w zakresie employer brandingu
4.4. Rola zarządzania kadrami w zakresie kształtowania efektywności employer brandingu
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|