Zdrowy styl życia dzieci i młodzieży w opinii uczniów szkoły podstawowej, nauczycieli i rodziców

10 listopada 2019 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział 1
Zdrowy styl życia dzieci i młodzieży w opinii uczniów szkoły podstawowej w świetle literatury przedmiotu

1.1. Analiza pojęć
1.2. Dobre i złe nawyki żywieniowe i ich wpływ na stan zdrowia człowieka
1.3. Aktywność fizyczna jako podstawa zdrowego stylu życia
1.4. Udział rodziców w kształtowaniu zdrowego stylu życia w rodzinie
1.5. Rola środowiska szkolnego w kształtowaniu zdrowego stylu życia
1.6. Spędzanie wolnego czasu przez dzieci

Rozdział 2
Metodologiczne podstawy badań własnych

2.1. Cel i przedmiot badań
2.2. Problemy i hipotezy badawcze
2.3. Zmienne i wskaźniki
2.4. Metoda, techniki i narzędzia badawcze
2.5. Teren badań
2.6. Charakterystyka badanych grup

Rozdział 3
Zdrowy styl życia dzieci i młodzieży w opinii uczniów szkoły podstawowej w świetle badań własnych

3.1. Zachowania żywieniowe dzieci i młodzieży w świetle badań własnych
3.2. Aktywność fizyczna dzieci i młodzieży w świetle badań własnych
3.3. Błędy żywieniowe dzieci w świetle badań własnych
3.4. Rola zdrowego stylu życia w przypadku dzieci w świetle badań własnych
3.5. Czynniki wpływające na zachowania żywieniowe dzieci w świetle badań własnych
3.6. Czas wolny dzieci w świetle badań własnych
3.7. Opinie nauczycieli na temat nawyków żywieniowych i aktywności fizycznej dzieci
3.8. Działania podejmowane przez szkołę w zakresie promowania zdrowego stylu życia
3.9. Wnioski i postulaty pedagogiczne

Zakończenie
Bibliografia
Literatura
Akty prawne
Źródła internetowe
Spis tabel
Spis rysunków

Aneks
Kwestionariusz ankiety z uczniami
Kwestionariusz ankiety z rodzicami
Kwestionariusz wywiadu z nauczycielami
Kwestionariusz wywiadu