Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie hotelu Baranowski w Slubicach
9 października 2015 Wyłączono Przez administrator
Rozdział I
Analiza strategiczna jako podstawa procesu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem.
Pojęcie analizy strategicznej przedsiębiorstwa ……..5
Zakres i uzytkownicy analizy strategicznej ……..10
Znaczenie analizy strategicznej w procesię zarządzania przedsiębiorstwem…….. 15
Rozdział II
Metodyczne aspekty analizy strategicznej……..24
Podstawowe metody analizy makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego……..29
Metody analizy potencjalu strategicznego przedsiębiorstwa……..32
Sposoby oceny pozycji strategicznej przedsiębiorstwa…….. 32
Rozdział III
Analiza otoczenia Hotelu Baranowski w latach 2012 – 2014.
Ogólna charakterystyka badanego podmiotu……..42
Analiza makrootoczenia Hotelu Baranowski w Slubicach
Otoczenie konkurencyjne ……..42
Rozdział IV
Ocena potencjalu i pozycji konkurencyjnej badanego podmiotu
Analiza potencjalu strategicznego firmy Hotel Baranowski w Slubicach
Ocena pozycji strategicznej badanego przedsiębiorstwa
Postulowane kierunki dzialan na rzecz poprawy pozycji strategicznej
Zakończenie ……..44
Literatura ……..46
Spis schematów…….. 48
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Analiza strategiczna firmy S.A.
- Utworzenie przedsięwzięcia biznesowego: biznesplan nowoczesnego hotelu
- Zarządzanie małym przedsiębiorstwem usługowym na przykładzie przedsiębiorstwa Prestiż S.C.- analiza,…
- Analiza potencjału przedsiębiorstwa turystycznego na przykładzie miejscowości Raduń
- Analiza i ocena wybranych narzędzi lean manufacturing na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego…
- Analiza i ocena wybranych narzędzi lean manufacturing na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego…
- Analiza systemu motywacyjnego na przykładzie przedsiębiorstwa Polkomtel sp. z o.o
- Analiza systemu motywacyjnego na przykładzie przedsiębiorstwa Polkomtel sp. z o.o