Wstęp………3
Część I
Ujęcie teoretyczne problematyki związanej z selekcją i rekrutacją nowych pracowników na tle zarządzania zasobami ludzkimi w oparciu o literaturę przedmiotu
Rozdział 1
Zarządzanie zasobami ludzkimi w ujęciu monograficznym zarządzania
Ogólne zasady zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL)………7
Treść i zakres pojęć z zakresu rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy………17
Rozdział 2
Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy oraz procesy adaptacyjne nowych pracowników
2.1. Metody rekrutacji i selekcji………20
2.2. Kryteria rekrutacji i selekcji………28
2.3. Adaptacja nowych pracowników………35
Część II
Ujęcie praktyczne systemu rekrutacji i selekcji nowych pracowników na przykładzie firmy Call Center Poland………41
Rozdział 3
Prezentacja firmy Call Center Poland
Charakterystyka firmy na tle branży call center………43
Przedmiot działania firmy………48
Struktura organizacyjna firmy………55
Rozdział 4
Prezentacja praktyczna systemu rekrutacji i selekcji pracowników w firmie Call Center Poland
2.1. Źródła pozyskiwania pracowników………62
2.2. Proces rekrutacji………64
2.3. Kryteria selekcji………67
2.4. Adaptacja nowych pracowników………70
Zakończenie………73
Bibliografia………75
Aneksy………81