Rodzina i przedszkole z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie w stopniu lekkim.
6 marca 2019
Wstęp…………5
Rozdział 1.
Rodzina z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie w stopniu lekkim
1.1 Wyjaśnienie terminu niepełnosprawność………. 6
1.2 Upośledzenie umysłowe, jego rodzaje, przyczyny………. 7
1.3 Rodzina jako grupa społeczna, jej funkcje, rodzaje i zadania ……….10
1.4 Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym, wspomaganie rozwoju………. 15
Rozdział 2.
Dziecko niepełnosprawne w rodzinie
2.1 Charakterystyka dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim………. 25
2.2 Istota i cele wychowania dziecka niepełnosprawnego w stopniu lekkim………. 27
2.3 Samodzielność dziecka niepełnosprawnego ……….30
2.4 Samoocena dziecka niepełnosprawnego ……….33
Rozdział 3.
Rodzina, a przedszkole – wspomaganie dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim
3.1 Sytuacja rodziny dziecka niepełnosprawnego i przeżycia emocjonalne rodziców dzieci niepełnosprawnych………. 38
3.2 Zmiany w organizacji życia rodzinnego i funkcjonowaniu rodziny ……….41
3.3 Rewalidacja dziecka niepełnosprawnego intelektualnie w stopniu lekkim w rodzinie………. 43
3.4 Funkcjonowanie i rewalidacja dziecka niepełnosprawnego w przedszkolu………. 47
Rozdział 4.
Współpraca przedszkola z rodziną dla zabezpieczenia potrzeb dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim.
4.1 Formy współpracy przedszkola z rodziną i możliwość ich wsparcia……….54
4.2 Współpraca z organizacjami zapewniającymi opiekę i pomoc dziecku i jego rodzinie ……….58
Zakończenie ……….64
Bibliografia ……….65
Spis tabel ……….68
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|