Wstęp……….4
Rozdział I
Teoretyczne podstawy badan wlasnych
1.1.Definicje i teorie zabawy i gry ……….5
1.2. Rodzaje i klasyfikacja zabaw……….10
1.3. Funkcje zabawy……….21
1.4. Rola poszczególnych zabaw w rozwoju dziecka……….23
1.5. Możliwościwykorzystania gier i zabaw w edukacji wczesnoszkolnej……….27
Rozdział II
Zalozenie metodologiczne badan wlasnych
2.1. Przedmiot i cel badan……….30
2.2. Problemy i hipotezy badawcze……….32
2.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze……….36
2.4. Organizacja i przebieg badan……….39
2.5. Charakterystyka grupy i terenu badan……….39
Rozdział III
Analiza wyników badan wlasnych
3.1. Opinia badanych nauczycieli dotyczaca gier i zabaw……….43
3.2. Opinia badanych rodziców dotyczaca gier i zabaw……….49
Podsumowanie……….55
Bibliografia……….58
Spis tabel i wykresów……….61
Zalaczniki ……….63
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Doświadczanie stresu w pracy zawodowej przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
- Gry i zabawy dydaktyczne z wykorzystaniem TIK w nauczaniu języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej
- Doświadczanie stresu w pracy zawodowej przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
- Potrzeby rodziców i przejawiane przez nich postawy rodzicielskie a typ zabaw dzieci w wieku przedszkolnym
- Sukces na rynku gier wideo na podstawie firmy CD Projekt RED - studium przypadku
- Wpływ gier komputerowych na rozwój i wychowanie dziecka w wieku wczesnoszkolnym na przykładzie klas…
- Rola mediów w edukacji społecznej
- Rola Mediów w edukacji i wychowaniu dziecka w wieku 7-9 lat na podstawie badań przeprowadzonych w…