Wpływ ogladania telewizji na ksztaltowanie zachowania i postaw dziecka w mlodszym wieku szkolnym
23 października 2015
Wstęp
1.Cel i zakres pracy
2.Uzasadnienie tematu
3.Podstawowa terminologia
4.Charakterystyka zawartosci pracy
Rozdział 1
Wpływ ogladania telewizji na ksztaltowanie zachowania i postaw dziecka w mlodszym wieku szkolnym, w świetle literatury i dokumentów
1.1. Czynniki kształtujące zachowanie i postawy dziecka w mlodszym wieku szkolnym
1.2. Pojęcie wpływu telewizji
1.3. Indywidualne i srodowiskowe czynniki warunkujace wpływ TV na dzieci w mlodszym wieku szkolnym
1.4. Oddzialywanie wzorów osobowych i sytuacji propagowanych przez TV na ksztaltowanie zachowan i postaw dziecka w mlodszym wieku szkolnym
1.5. Wpływ reklamy na ksztaltowanie zachowania i postaw dziecka w mlodszym wieku szkolnym
Rozdział 2
Metodologiczne podstawy badan
2.1. Problemy badawcze
2.2. Hipotezy badawcze
2.3. Zmienne i wskazniki badawcze
2.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze
2.5. Opis srodowiska badawczego
Rozdział 3
Ogladanie telewizji jako sposób spedzania wolnego czasu przez dzieci w mlodszym wieku szkolnym
3.1. Sposoby spedzania wolnego czasu przez dziecko w mlodszym wieku szkolnym
3.2. Czestotliwosc ogladania telewizji przez dziecko w mlodszym wieku szkolnym
3.3. Stopien zaleznosci dziecka od telewizji
Rozdział 4
Dostep dziecka do telewizji oraz motywy selekcji przekazu a ksztaltowanie zachowania i postaw dziecka w mlodszym wieku szkolnym
4.1. Najczesciej ogladane przez dziecko kanaly i programy telewizyjne
4.2. Powody ogladania telewizji przez dziecko oraz motywy selekcji programów telewizyjnych
4.3. Przywiazanie dziecka w mlodszym wieku szkolnym do ulubionego programu a zachowanie i postawy
Rozdział 5
Reklamy telewizyjne a zachowanie i postawy dziecka w mlodszym wieku szkolnym
5.1. Znaczenie reklam w odbiorze telewizji przez dziecko
5.2. Wpływ reklam na wybór towarów przez dziecko
5.3. Wpływ reklam na poczucie wartosci dziecka
Wnioski koncowe
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|