Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie osobowości wychowanków szkoły podstawowej
5 marca 2019
Wstęp.
Rozdział I
Rozwój osobowości dziecka w wieku 7-13 lat na podstawie literatury psychologicznej.
1.1. Pojęcie osobowości i jej struktura.
1.2. Psychologiczne koncepcje osobowości.
1.3. Czynniki i mechanizmy rozwoju osobowości.
1.4. Etapy kształtowania się osobowości dziecka w wieku 7-13 lat.
1.5. Zagrożenia kształtowania się osobowości dziecka.
1.5.1. Telewizja i przemoc.
1.5.2. Gry komputerowe.
Przypisy do rozdziału I.
Rozdział II
Reklama telewizyjna i jej wpływ na dziecko.
2.1. Analiza reklamy – pojęcie, rodzaje.
2.2. Fenomen popularnosci przekazów reklamowych wśród dzieci.
2.3. Percepcja reklamy przez odbiorców w zależnosci od ich wieku.
2.4. Negatywne przejawy wpływu reklam u dzieci.
2.5. Sposoby przeciwdziałania negatywnym przejawom wpływu reklam u dzieci.
Przypisy do rozdziału II.
Rozdział III
Metodologiczne podstawy badań własnych.
3.1. Cele i zakres pracy.
3.2. Problematyka pracy.
3.3. Hipotezy robocze.
3.4. Zmienne i wkaźniki badawcze.
3.5. Metody, techniki, narzędzia badawcze.
Rozdział IV
Rozdział V
Wyniki badania stopnia wpływu przekazów reklamowych na kształtowanie osobowości dcieci w wieku 7-13 lat.
Bibliografia.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|