Analiza strategiczna przedsiębiorstwa na przykładzie hotelu Baranowski w Slubicach

9 października 2015 0 Przez administrator


Rozdział I
Analiza strategiczna jako podstawa procesu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem.

Pojęcie analizy strategicznej przedsiębiorstwa ……..5
Zakres i uzytkownicy analizy strategicznej ……..10
Znaczenie analizy strategicznej w procesię zarządzania przedsiębiorstwem…….. 15


Rozdział II
Metodyczne aspekty analizy strategicznej……..24

Podstawowe metody analizy makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego……..29
Metody analizy potencjalu strategicznego przedsiębiorstwa……..32
Sposoby oceny pozycji strategicznej przedsiębiorstwa…….. 32


Rozdział III
Analiza otoczenia Hotelu Baranowski w latach 2012 – 2014.

Ogólna charakterystyka badanego podmiotu……..42
Analiza makrootoczenia Hotelu Baranowski w Slubicach
Otoczenie konkurencyjne ……..42


Rozdział IV
Ocena potencjalu i pozycji konkurencyjnej badanego podmiotu

Analiza potencjalu strategicznego firmy Hotel Baranowski w Slubicach
Ocena pozycji strategicznej badanego przedsiębiorstwa
Postulowane kierunki dzialan na rzecz poprawy pozycji strategicznej


Zakończenie ……..44
Literatura ……..46
Spis schematów…….. 48