Czas wolny młodzieży gimnazjalnej i jego wykorzystanie na przykładzie zespolu szkól
23 października 2015
Wstęp………3
Rozdział I.
Pojęcie czasu wolnego w literaturze przedmiotu
1.1. Pojęcie, funkcje oraz czynniki wpływajace na wybór form czasu wolnego……… 5
1.2. Formy spedzania czasu wolnego wśród gimnazjalistów……… 12
1.3. Rola srodowisk wychowawczych w procesię wykorzystywania czasu wolnego przez mlodziez gimnazjalna……… 17
1.3.1. Srodowisko rodzinne ………20
1.3.2. Srodowisko szkolne……… 23
1.3.3. Srodowisko rówiesnicze ………29
Rozdział II.
Metodologia wlasnych badan
2.1. Cel i przedmiot badan……… 33
2.2. Problemy badawcze i hipotezy robocze……… 34
2.3. Zmienne i ich wskazniki ………37
2.4. Metody, techniki i narzedzia badawcze ………41
2.5. Opis terenu badan i badanej grupy ………44
Rozdział III.
Analiza wyników wlasnych badan
3.1. Charakterystyka badanej grupy mlodziezy……… 46
3.2. Zaleznosci wystepujace pomiedzy osiaganymi wynikami w nauce a iloscia czasu wolnego u młodzieży gimnazjalnej……… 47
3.3. Formy spedzania czasu wolnego przez mlodziez gimnazjalna ………53
3.4. Udział srodowiska szkolnego i rodzinnego w organizacji czasu wolnego młodzieży gimnazjalnej ………57
3.5. Wnioski z przeprowadzonego badania wlasnego……… 65
Podsumowanie ………68
Bibliografia ………71
Spis rysunków i tabel ………73
Aneks ………75
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|