Formy spędzania czasu wolnego uczniów klas nauczania początkowego.

6 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp
Rozdział 1.
Tematyka czasu wolnego w świetle literatury

1.1 Pojęcie i funkcje czasu wolnego………9
1.2 Formy czasu wolnego………21
1.3 Wykorzystanie różnorodnych form spędzania czasu wolnego w procesie
wychowawczo – dydaktycznym………26


Rozdział 2.
Funkcje nauczyciela wobec czasu wolnego uczniów

2.1 Nauczyciel a wyzwania współczesnej edukacji………35
2.2 Funkcje konieczne i pożądane wobec czasu wolnego uczniów………38
2.3 Samoocena nauczyciela i jej wpływ na pełnione funkcje………45
2.4 Ocena opisowa jako dodatkowe wyzwanie dla nauczyciela klas początkowych………51
2.5 Nauczyciel wobec zadania własnego rozwoju zawodowego w zakresie
czasu wolnego………54


Rozdział 3.
Metodologia badań własnych

3.1 Cele – założenia………60
3.2 Problemy – pytania badawcze………61
3.3 Metody, techniki, narzędzia badawcze………62
3.4 Charakterystyka terenu badanej populacji………63


Rozdział 4.
Analiza wyników badań

4.1 Formy spędzania czasu wolnego przez uczniów klas początkowych………67
4.2 Zadania i funkcje nauczyciela wobec czasu wolnego uczniów………78
4.3 Stosunek nauczyciela i uczniów do różnorodnych możliwości spędzania czasu wolnego………85


Podsumowanie………89
Bibliografia………91
Załączniki………96