Adaptacja dziecka trzyletniego do przdszkola.
23 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Edukacja przedszkolna w ujęciu teoretycznym
1. Pojęcie edukacji przedszkolnej
2. Podstawy prawne funkcjonowania przedszkoli
3. Cele i zadania przedszkola
4. Podsumowanie
Rozdział II
Adaptacja w literaturze pedagogicznej i psychologicznej
1. Analiza pojęcia adaptacja
2. Rodzina, jako pierwsze środowisko wychowawcze i jej rola w przystosowaniu dziecka do przedszkola
3. Warunki rozwojowe dziecka trzyletniego jako podstawa mechanizmów adaptacyjnych
4. Działania podejmowane przez wychowawców sprzyjajace adaptacji dziecka trzyletniego do srodowiska przedszkolnego
5. Podsumowanie
Rozdział III
Zalozenia metodologiczne badan wlasnych
1. Przedmiot i cele badan
2. Problemy badawcze i hipotezy
3. Zmienne i wskazniki
4. Metody, techniki i narzedzia badan
5. Charakterystyka terenu badan i badanej grupy
6. Organizacja i przebieg badan
Rozdział IV
Adaptacja dziecka trzyletniego w przedszkolu – prezentacja wyników badan wlasnych
1. Charakterystyka srodowiska rodzinnego badanych dzieci
2. Najczestsze przejawy nieprzystosowania malego dziecka do przedszkola
3. Najczestsze przejawy przystosowania malego dziecka do przedszkola
4. Wykształcenie matki a zachowania emocjonalne,wegetatywne i ruchowe oraz zachowania dzieci w zabawie
5. Liczba dzieci w rodzinie a zachowania emocjonalne,wegetatywne i ruchowe oraz zachowania dzieci w zabawie
Podsumowanie badan i wnioski koncowe
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Spis tabel
Spis wykresów
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|