CRM jako system wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym (na przykładzie firmy windykacyjnej Pragma InkaSO S.A.)

5 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp………. 4

Rozdział I
CRM jako system narzędzi i procedur w zarządzaniu relacjami z klientem

1.1 Historia powstania systemów CRM………. 6
1.2 Budowa systemu CRM oraz jego typy ……….10
1.3 Zastosowania oprogramowania CRM w przedsiębiorstwach ……….20
1.4 Korzyści wykorzystania CRM………. 22


Rozdział II
Charakterystyka firmy Windykacyjnej Pragma Inkaso S.A.

2.1 Opis branży windykacyjnej ……….25
2.2 Struktura organizacyjna i funkcjonowanie przedsiębiorstwa Pragma Inkaso S.A. ……….31
2.3 Historia i rozwój firmy na rynku obrotu wierzytelnościami ……….34
2.4 Analiza działalności firmy w sektorze B2B ……….39


Rozdział III
Analiza i ocena zastosowania systemu CRM w firmie windykacyjnej Pragma Inkaso S.A.

3.1 Rola i znaczenie systemu CRM w firmie windykacyjnej………. 45
3.2 Charakterystyka oprogramowania CRM wykorzystywanego w badanej firmie………. 47
3.3 Identyfikacja korzyści płynących z korzystania z systemu CRM przez Pragma Inkaso S.A. oraz jego wpływu na zarządzanie firmą………. 60
3.4 Ocena zastosowania systemu i możliwości jego usprawnienia………. 63


Zakończenie………. 66
Bibliografia………. 68
Spis rysunków………. 72